Умови доступності Зеленецького ліцею для навчання осіб з особливими освітніми потребами
У Зеленецькому ліцеї створено безпечне, комфортне та інклюзивне освітнє середовище, яке забезпечує рівний доступ до якісної освіти для всіх здобувачів освіти.
Архітектурна доступність:
-
для зручного пересування осіб з порушеннями опорно-рухового апарату облаштовано пандуси не лише при вході до ліцею, а й до їдальні;
-
на території ліцею є доступна санітарна кімната (туалет);
-
облаштовано ресурсну кімнату – спеціально організований простір для розвитку дітей, проведення індивідуальних і групових занять, психологічного розвантаження та корекційно-розвиткової роботи.
Організація навчального середовища:
-
у ліцеї функціонують інклюзивні класи;
-
укладаються індивідуальні програми розвитку (ІПР) з урахуванням їхніх можливостей і потреб;
-
навчальний процес супроводжують асистенти вчителів.
Умови освітнього середовища:
-
усі основні приміщення ліцею мають природне освітлення, світло на робочі місця падає зліва;
-
стіни виконані у світлих тонах, меблі — кольору натурального дерева, стелі та віконні рами — білі, що сприяє гармонійному освітленню;
-
меблі у класних кімнатах відповідають віковим та фізіологічним особливостям дітей;
-
навчальні приміщення мають систему центрального опалення та вентиляції, дотримується повітряно-тепловий режим, регулярно проводиться вологе прибирання та провітрювання;
-
територія закладу та пришкільна ділянка підтримуються у належному санітарному стані.
Зеленецький ліцей постійно працює над удосконаленням умов доступності, створюючи дружнє, безпечне та інклюзивне середовище, у якому кожна дитина має можливість навчатися, розвиватися та відчувати себе рівноправним учасником освітнього процесу.
