Прийшло повідомлення про блокування картки або підтвердження списання коштів за покупку? Перевірте отриману інформацію

Дата: 09.07.2024 09:24
Кількість переглядів: 254

Фото без описуПрийшло повідомлення про блокування картки або підтвердження списання коштів за покупку, яку ви не здійснювали, з номером телефону для зв’язку? Не набирайте цей номер — телефонуйте лише за номером, що вказаний на звороті вашої картки.

Представники вашого банку за жодних обставин не запитуватимуть у вас 3-значний номер на звороті картки, PIN-код, коди з смс/повідомлень у месенджерах чи пароль для входу в інтернет-банкінг. Представники Національного банку України ніколи не телефонують та не пишуть клієнтам банків. Якщо до вас звернувся «представник НБУ» або «банку» та запитує 3-значний код на звороті картки, код з смс/повідомлення у месенджер, пароль до інтернет-банкінгу або PIN-код — припиніть розмову, це 100% шахрай.

Якщо вам прийшло повідомлення про блокування картки/списання коштів, а ви в своєму банку дізналися, що таких операцій не було — передайте контакти, з яких до вас прийшло повідомлення до Кіберполіції. Заяву в Кіберполіцію можна лишити на сайті https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або телефонуйте за номером 0 800 505 170.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь